Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKhamla, Phommany
dc.date.accessioned2023-12-12T09:46:12Z-
dc.date.available2023-12-12T09:46:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330692en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34411-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.9 - tr.154-160 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleVai trò của lòng tin khách hàng trong mối quan hệ giữa marketing hỗn hợp và hiệu quả của chiến lược thương hiệu tại Bệnh viện Quốc tế Thái Nguyên = The role of consumers’ trust in the relationship between marketing mix and effectiveness of brand strategy at thai nguyen international hospitalen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S92021154.pdf
  • Size : 598,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.