Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34344
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Phương Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết
dc.contributor.authorVũ, Tuấn Dương
dc.date.accessioned2023-12-12T09:45:49Z-
dc.date.available2023-12-12T09:45:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330597en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.136-143 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleMột số yếu tố quan trọng tác động đến dự định hành vi sử dụng thực phẩm chay tại Việt Nam = Some key factors impacting customer’s purchase intention vegetarian food in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V57S042021136.pdf3.08 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.