Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Phương Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết
dc.contributor.authorVũ, Tuấn Dương
dc.date.accessioned2023-12-12T09:45:49Z-
dc.date.available2023-12-12T09:45:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330597en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.4 - tr.136-143 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleMột số yếu tố quan trọng tác động đến dự định hành vi sử dụng thực phẩm chay tại Việt Nam = Some key factors impacting customer’s purchase intention vegetarian food in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57S042021136.pdf
  • Size : 3,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.