Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34237
Title: Nghiên cứu các yếu tố trong không gian mua sắm đến hành vi mua hàng ngẫu hứng của người tiêu dùng tại các siêu thị Việt Nam = Factors in the shopping space affecting impulse purchase behavior of consumers in Vietnamese supermarkets
Authors: Lê, Thùy Hương
Vũ, Thuỳ Linh
Phạm, Xuân Trường
Nguyễn, Bảo Ly
Nguyễn, Phương Uyên
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.159-166 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330389
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34237
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V57S032021159.pdf2.63 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.