Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thùy Hương
dc.contributor.authorVũ, Thuỳ Linh
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Trường
dc.contributor.authorNguyễn, Bảo Ly
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Uyên
dc.date.accessioned2023-12-12T09:45:12Z-
dc.date.available2023-12-12T09:45:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330389en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34237-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.159-166 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleNghiên cứu các yếu tố trong không gian mua sắm đến hành vi mua hàng ngẫu hứng của người tiêu dùng tại các siêu thị Việt Nam = Factors in the shopping space affecting impulse purchase behavior of consumers in Vietnamese supermarketsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57S032021159.pdf
  • Size : 2,63 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.