Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182
Title: Trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và thái độ với thương hiệu: Nghiên cứu tại doanh nghiệp công nghệ trong bối cảnh Covid-19 = Corporate social responsibility and Brand attitude: Case of a Technological enterprise in the Covid pandemic
Authors: Vũ, Thị Thanh Bình
Đỗ, Minh Thành
Nguyễn, Thị Thanh Loan
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.158-162 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331138
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVt70V57S052021158.pdf1.94 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.