Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182
Title: Trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và thái độ với thương hiệu: Nghiên cứu tại doanh nghiệp công nghệ trong bối cảnh Covid-19 = Corporate social responsibility and Brand attitude: Case of a Technological enterprise in the Covid pandemic
Authors: Vũ, Thị Thanh Bình
Đỗ, Minh Thành
Nguyễn, Thị Thanh Loan
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.158-162 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331138
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V57S052021158.pdf1.94 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.