Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Thanh Bình
dc.contributor.authorĐỗ, Minh Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Loan
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:50Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:50Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331138en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34182-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.5 - tr.158-162 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleTrách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và thái độ với thương hiệu: Nghiên cứu tại doanh nghiệp công nghệ trong bối cảnh Covid-19 = Corporate social responsibility and Brand attitude: Case of a Technological enterprise in the Covid pandemicen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V57S052021158.pdf1.94 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.