Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34140
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh trong giai đoạn Covid -19 = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh City during the COVID-19 pandemic
Authors: Nguyễn, Thị Bịch Liên
Nguyễn, Thị Xuân Trang
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.258-263 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333810
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34140
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192021258.pdf
  • Size : 794,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.