Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bịch Liên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Xuân Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:34Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:34Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333810en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34140-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.258-263 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh trong giai đoạn Covid -19 = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh City during the COVID-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S192021258.pdf
  • Size : 794,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.