Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104
Title: Đề xuất mô hình lý thuyết nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng tới ý định tiêu dùng thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng Việt Nam = Influential factors to the consumption oforganic products of Vietnamese people
Authors: Lê, Thị Trà Linh
Nguyễn, Hải Linh
Dương, Công Doanh
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tâm lý học - 2021 - no.06 - tr.46 - 64 - ISSN.1859-0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330851
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S062021046.pdf
  • Size : 1,86 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.