Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104
Title: Đề xuất mô hình lý thuyết nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng tới ý định tiêu dùng thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng Việt Nam = Influential factors to the consumption oforganic products of Vietnamese people
Authors: Lê, Thị Trà Linh
Nguyễn, Hải Linh
Dương, Công Doanh
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tâm lý học - 2021 - no.06 - tr.46 - 64 - ISSN.1859-0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330851
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S062021046.pdf1.86 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

37
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.