Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Trà Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Hải Linh
dc.contributor.authorDương, Công Doanh
dc.date.accessioned2023-12-12T09:44:19Z-
dc.date.available2023-12-12T09:44:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330851en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34104-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2021 - no.06 - tr.46 - 64 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleĐề xuất mô hình lý thuyết nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng tới ý định tiêu dùng thực phẩm hữu cơ của người tiêu dùng Việt Nam = Influential factors to the consumption oforganic products of Vietnamese peopleen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S062021046.pdf1.86 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

37
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.