Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32710
Title: Các yếu tố tác động đến tài sản thương hiệu trường Đại học Đồng Tháp - nghiên cứu dựa trên đánh giá của sinh viên = The factors affecting the brand equity of Dong Thap University - Research based on students
Authors: Nguyễn, Giác Trí
Trần, Ngọc Mỹ
Đàng, Quang Vắng
Keywords: Khoa học (Đại học Đồng Tháp)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2021 - no.6 - tr.29-39 - ISSN.0866-7675
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329949
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32710
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv392S62021029.pdf396.27 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.