Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Giác Trí
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Mỹ
dc.contributor.authorĐàng, Quang Vắng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:33:09Z-
dc.date.available2023-12-12T08:33:09Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329949en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32710-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2021 - no.6 - tr.29-39 - ISSN.0866-7675en
dc.subjectKhoa học (Đại học Đồng Tháp)en
dc.titleCác yếu tố tác động đến tài sản thương hiệu trường Đại học Đồng Tháp - nghiên cứu dựa trên đánh giá của sinh viên = The factors affecting the brand equity of Dong Thap University - Research based on studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv392S62021029.pdf
  • Size : 396,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.