Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32530
Title: Mô hình khai phá ý kiến và phân tích cảm xúc khách hàng trực tuyến trong ngành thực phẩm = A text-based model for opinion mining and sentiment analysis from online customer reviews in food industry
Authors: Nguyễn, Đặng Lập Bằng
Nguyễn, Văn Hồ
Hồ, Trung Thành
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.1 - tr.64-78 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332597
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32530
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S012021064.pdf1.64 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.