Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32306
Title: Tiền tố và hậu tố của nhận diện thương hiệu: Nghiên cứu thực nghiệm thương hiệu điện thoại di động tại Việt Nam = Antecedents and outcome of consumer-brand identification: An empirical study of smartphones’ brands in Vietnam
Authors: Lý, Mỹ Hằng
Nguyễn, Thị Mai Trang
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.81-92 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332323
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32306
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S32021080.pdf530.81 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.