Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32306
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLý, Mỹ Hằng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T08:16:38Z-
dc.date.available2023-12-12T08:16:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332323en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32306-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.81-92 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleTiền tố và hậu tố của nhận diện thương hiệu: Nghiên cứu thực nghiệm thương hiệu điện thoại di động tại Việt Nam = Antecedents and outcome of consumer-brand identification: An empirical study of smartphones’ brands in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404S32021080.pdf530.81 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.