Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893
Title: Phát triển nghiệp vụ cho giáo viên toán tương lai qua nghiên cứu bài học: trường hợp dạy học các số đo trung tâm trên biểu đồ thống kê = Prospective mathematics teachers’ professional development through lesson study: the case of teaching measures of central tendency from statistical graphs
Authors: Nguyễn, Thị Hà Phương
Trần, Kiêm Minh
Keywords: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.187-200 - ISSN.2354-1075
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333071
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS032021187.pdf732.01 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.