Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Phương
dc.contributor.authorTrần, Kiêm Minh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:03Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.187-200 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titlePhát triển nghiệp vụ cho giáo viên toán tương lai qua nghiên cứu bài học: trường hợp dạy học các số đo trung tâm trên biểu đồ thống kê = Prospective mathematics teachers’ professional development through lesson study: the case of teaching measures of central tendency from statistical graphsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V66GDS032021187.pdf732.01 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.