Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Phương
dc.contributor.authorTrần, Kiêm Minh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:10:03Z-
dc.date.available2023-12-12T08:10:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31893-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.3 - tr.187-200 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titlePhát triển nghiệp vụ cho giáo viên toán tương lai qua nghiên cứu bài học: trường hợp dạy học các số đo trung tâm trên biểu đồ thống kê = Prospective mathematics teachers’ professional development through lesson study: the case of teaching measures of central tendency from statistical graphsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS032021187.pdf
  • Size : 732,01 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.