Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31402
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ tại ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển việt nam –chi nhánh bình phước = Factors affecting the satisfaction of individual customers on the service qualityat the joint stock commercial bank for investment and development of vietnam -binh phuoc branc
Authors: Lê, Thị Kim Hoa
Đoàn, Thành Long
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.34-44 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333113
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31402
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021034.pdf453.88 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.