Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31402
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Kim Hoa
dc.contributor.authorĐoàn, Thành Long
dc.date.accessioned2023-12-12T07:38:28Z-
dc.date.available2023-12-12T07:38:28Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333113en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31402-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.34-44 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ tại ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển việt nam –chi nhánh bình phước = Factors affecting the satisfaction of individual customers on the service qualityat the joint stock commercial bank for investment and development of vietnam -binh phuoc brancen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V51S32021034.pdf453.88 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.