Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng: một khảo nghiệm mô hình servperfl tại công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên thương mại dịch vụ Xuân Oánh = Assessment of customer satisfaction for customer care services at Xuan Oanh trading - service one member co., ltd
Authors: Đỗ, Thị Ý Nhi
Hồ, Thị Tường Quyên
Nguyễn, Viết Xuân Sang
Keywords: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một) - 2021 - no.4 - tr.66-76 - ISSN.1859-4433
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333609
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31198
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv512S042021066.pdf2.88 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.