Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153
Title: Mối quan hệ giữa danh tiếng trường đại học,tính cách thương hiệu,gắn kết thương hiệu và lòng trung thành của sinh viên tại thành phố Hồ Chí Minh = The relationship between university reputation, brand personality, brand attachmentand student loyalty in ho chi minh city
Authors: Trịnh, Đào Vân Anh
Nguyễn, Ngọc Hiền
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.171-182 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333508
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021171.pdf543.89 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.