Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153
Title: Mối quan hệ giữa danh tiếng trường đại học,tính cách thương hiệu,gắn kết thương hiệu và lòng trung thành của sinh viên tại thành phố Hồ Chí Minh = The relationship between university reputation, brand personality, brand attachmentand student loyalty in ho chi minh city
Authors: Trịnh, Đào Vân Anh
Nguyễn, Ngọc Hiền
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.171-182 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333508
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V50S22021171.pdf543.89 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.