Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Đào Vân Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:49Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333508en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31153-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.171-182 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMối quan hệ giữa danh tiếng trường đại học,tính cách thương hiệu,gắn kết thương hiệu và lòng trung thành của sinh viên tại thành phố Hồ Chí Minh = The relationship between university reputation, brand personality, brand attachmentand student loyalty in ho chi minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021171.pdf543.89 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.