Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145
Title: Lòng trung thành khách hàng đối với hàng nội địa trên thị trường điện tử trong đại dịch covid-19 = Customer loyalty toward domestic goods on the e-marketplacesin Covid-19 pandemic
Authors: Bùi, Thành Khoa
Võ, Thị Thảo Uyên
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.149-159 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333498
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31145
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021149.pdf392.3 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.