Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31142
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ ngân hàng điện tử tại Ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt nam – Chi nhánh Bình Dương = Assessment of customers satisfaction about e-banking Services at vietnam joint stock commercial investment And development bank Binh Duong branch
Authors: Ngô, Gia Khánh
Đỗ, Thị Ý Nhi
Keywords: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Thủ Dầu Một) - 2021 - no.1 - tr.66-77 - ISSN.1859-4433
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333500
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31142
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv512S012021066.pdf3.05 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.