Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31142
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Gia Khánh
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Ý Nhi
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:46Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:46Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333500en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31142-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Thủ Dầu Một) - 2021 - no.1 - tr.66-77 - ISSN.1859-4433en
dc.subjectKhoa học (Đại học Thủ Dầu Một)en
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ ngân hàng điện tử tại Ngân hàng thương mại cổ phần đầu tư và phát triển Việt nam – Chi nhánh Bình Dương = Assessment of customers satisfaction about e-banking Services at vietnam joint stock commercial investment And development bank Binh Duong branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv512S012021066.pdf3.05 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.