Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa nội dung tự tạo của công ty,sự đồng cảm,nội dung tự tạo của người dùng và giá trị thương hiệu = There lationship between firm-generated content,empathy,user-generated content and brandequity
Authors: Nguyễn, Tấn Lợi
Lê, Hoàng Việt Phương
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.77-89 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333454
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V50S22021077.pdf565.58 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.