Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa nội dung tự tạo của công ty,sự đồng cảm,nội dung tự tạo của người dùng và giá trị thương hiệu = There lationship between firm-generated content,empathy,user-generated content and brandequity
Authors: Nguyễn, Tấn Lợi
Lê, Hoàng Việt Phương
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.77-89 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333454
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021077.pdf565.58 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.