Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Lợi
dc.contributor.authorLê, Hoàng Việt Phương
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:35Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333454en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.77-89 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu mối quan hệ giữa nội dung tự tạo của công ty,sự đồng cảm,nội dung tự tạo của người dùng và giá trị thương hiệu = There lationship between firm-generated content,empathy,user-generated content and brandequityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv449V50S22021077.pdf
  • Size : 565,58 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.