Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Lợi
dc.contributor.authorLê, Hoàng Việt Phương
dc.date.accessioned2023-12-12T07:32:35Z-
dc.date.available2023-12-12T07:32:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333454en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/31102-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.77-89 - ISSN.2525-2267en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu mối quan hệ giữa nội dung tự tạo của công ty,sự đồng cảm,nội dung tự tạo của người dùng và giá trị thương hiệu = There lationship between firm-generated content,empathy,user-generated content and brandequityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V50S22021077.pdf565.58 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.