Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30953
Title: Các nhân tố tác động đến giá trị thương hiệu trường Đại học Công nghiệp thực phẩm tp. Hồ Chí Minh = Analysis of factors affecting customer-based brand equity: a case study of ho chi minh city university of food industry
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Vân
Keywords: Tạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.3 - tr.155-168 - ISSN.0866-8132
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333241
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30953
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv473V21S32021155.pdf457.21 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

4
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.