Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Vân
dc.date.accessioned2023-12-12T07:31:50Z-
dc.date.available2023-12-12T07:31:50Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333241en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30953-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.3 - tr.155-168 - ISSN.0866-8132en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ và thực phẩm - Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleCác nhân tố tác động đến giá trị thương hiệu trường Đại học Công nghiệp thực phẩm tp. Hồ Chí Minh = Analysis of factors affecting customer-based brand equity: a case study of ho chi minh city university of food industryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv473V21S32021155.pdf
  • Size : 457,21 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.