Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474
Title: Đánh giá hiểu biết định lượng của học sinh lớp 8 sử dụng hệ thống các nhiệm vụ đặt trong ngữ cảnh thực tế đa dạng = Developing quantitative literacy for 8th grade students by tasks with diversity and reality contexts
Authors: Nguyễn, Thị Tân An
Trần, Quang Hiền
Keywords: Tạp chí Khoa học
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.127-136 - ISSN.2354-1067
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278557
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S12020127.pdf796.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.