Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tân An
dc.contributor.authorTrần, Quang Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:41Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278557en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.127-136 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleĐánh giá hiểu biết định lượng của học sinh lớp 8 sử dụng hệ thống các nhiệm vụ đặt trong ngữ cảnh thực tế đa dạng = Developing quantitative literacy for 8th grade students by tasks with diversity and reality contextsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S12020127.pdf796.69 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.