Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tân An
dc.contributor.authorTrần, Quang Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T03:29:41Z-
dc.date.available2023-12-12T03:29:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278557en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/30474-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.1 - tr.127-136 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleĐánh giá hiểu biết định lượng của học sinh lớp 8 sử dụng hệ thống các nhiệm vụ đặt trong ngữ cảnh thực tế đa dạng = Developing quantitative literacy for 8th grade students by tasks with diversity and reality contextsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S12020127.pdf
  • Size : 796,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.