Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29593
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm và dịch vụ của doanh nghiệp: trường hợp công ty TNHH sản xuất - thương mại QCL
Authors: Phạm, Hùng Cường
Keywords: Nghiên cứu kinh tế
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Nghiên cứu kinh tế - 2020 - no.1 - tr.39-50 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278464
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29593
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv130S12020039.pdf857.39 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.