Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29593
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T03:22:30Z-
dc.date.available2023-12-12T03:22:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278464en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29593-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu kinh tế - 2020 - no.1 - tr.39-50 - ISSN.0866-7489en
dc.subjectNghiên cứu kinh tếen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với sản phẩm và dịch vụ của doanh nghiệp: trường hợp công ty TNHH sản xuất - thương mại QCLen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv130S12020039.pdf857.39 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.