Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265
Title: Các phương pháp phản tư trong việc tìm hiểu bản sắc giáo viên của sinh viên Việt Nam được thể hiện trong kì thực tập sư phạm. = Reflective methods in exploring vietnamese student teachers’ identity during a practicum placement
Authors: Lê, Thùy Linh
Nguyễn, Thị Thu Huyền
Nguyễn, Văn Hiến
Tô, Thị Hoàng Lan
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.856-866 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280712
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S52020856.pdf604.39 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.