Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lê, Thùy Linh | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Thu Huyền | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Văn Hiến | |
dc.contributor.author | Tô, Thị Hoàng Lan | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T03:21:07Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T03:21:07Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280712 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.856-866 - ISSN.1859-3100 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) | en |
dc.title | Các phương pháp phản tư trong việc tìm hiểu bản sắc giáo viên của sinh viên Việt Nam được thể hiện trong kì thực tập sư phạm. = Reflective methods in exploring vietnamese student teachers’ identity during a practicum placement | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CTv138V17S52020856.pdf
Size : 604,39 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.