Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thùy Linh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Huyền
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hiến
dc.contributor.authorTô, Thị Hoàng Lan
dc.date.accessioned2023-12-12T03:21:07Z-
dc.date.available2023-12-12T03:21:07Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280712en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29265-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.856-866 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác phương pháp phản tư trong việc tìm hiểu bản sắc giáo viên của sinh viên Việt Nam được thể hiện trong kì thực tập sư phạm. = Reflective methods in exploring vietnamese student teachers’ identity during a practicum placementen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S52020856.pdf
  • Size : 604,39 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.