Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29257
Title: Mô hình học tập trải nghiệm KOLB: Dạy học trường hợp đồng dạng cạnh - cạnh của hai tam giác. = Kolb’s experiential learning model: Teaching the side-side-side similarity case of two triangles
Authors: Tăng, Minh Dũng
Phạm, Khánh Minh
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.766-774 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280704
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29257
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V17S52020766.pdf687.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.