Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Minh Dũng
dc.contributor.authorPhạm, Khánh Minh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.available2023-12-12T03:21:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=280704en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29257-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.5 - tr.766-774 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMô hình học tập trải nghiệm KOLB: Dạy học trường hợp đồng dạng cạnh - cạnh của hai tam giác. = Kolb’s experiential learning model: Teaching the side-side-side similarity case of two trianglesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S52020766.pdf
  • Size : 687,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.