Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180
Title: Các nhân tố marketing ảnh hưởng đến thái độ khách hàng tại các ngân hàng thương mại ở tỉnh Khánh Hòa = Marketing factors affecting the customer attitude at Vietanamese commercial banks located in Khanh Hoa province
Authors: Hoàng, Gia Trí Hải
Đặng, Hoàng Xuân Huy
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.220-230 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282427
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S052020220.pdf993.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.