Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Gia Trí Hải
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Xuân Huy
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282427en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.220-230 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố marketing ảnh hưởng đến thái độ khách hàng tại các ngân hàng thương mại ở tỉnh Khánh Hòa = Marketing factors affecting the customer attitude at Vietanamese commercial banks located in Khanh Hoa provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S052020220.pdf
  • Size : 993,15 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.