Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Gia Trí Hải
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Xuân Huy
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282427en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29180-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.220-230 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố marketing ảnh hưởng đến thái độ khách hàng tại các ngân hàng thương mại ở tỉnh Khánh Hòa = Marketing factors affecting the customer attitude at Vietanamese commercial banks located in Khanh Hoa provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S052020220.pdf993.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.