Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162
Title: Chất lượng dịch vụ, hài lòng, quy chuẩn chủ quan và trung thành bệnh nhân tại Bệnh viện Đa khoa tỉnh Bình Thuận = Service quality, patient satisfaction, subjective norms and patient loyalty at general hospital of Binh Thuan province
Authors: Đinh, Phi Hổ
Quách, Hữu Lộc
Đinh, Nguyệt Bích
Phạm, Duy Hà
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.103-117 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281999
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S052020103.pdf1.1 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.