Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorQuách, Hữu Lộc
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorPhạm, Duy Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281999en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.103-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleChất lượng dịch vụ, hài lòng, quy chuẩn chủ quan và trung thành bệnh nhân tại Bệnh viện Đa khoa tỉnh Bình Thuận = Service quality, patient satisfaction, subjective norms and patient loyalty at general hospital of Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S052020103.pdf
  • Size : 1,1 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.