Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorQuách, Hữu Lộc
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorPhạm, Duy Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=281999en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29162-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.103-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleChất lượng dịch vụ, hài lòng, quy chuẩn chủ quan và trung thành bệnh nhân tại Bệnh viện Đa khoa tỉnh Bình Thuận = Service quality, patient satisfaction, subjective norms and patient loyalty at general hospital of Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S052020103.pdf1.1 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.