Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thanh Trường
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285721en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.3 - tr.170-175 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến kết quả xây dựng thương hiệu nội bộ: Trường hợp tại công ty cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Namen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S0320200170.pdf412.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.