Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thanh Trường
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285721en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.3 - tr.170-175 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến kết quả xây dựng thương hiệu nội bộ: Trường hợp tại công ty cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S0320200170.pdf
  • Size : 412,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.