Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến kết quả xây dựng thương hiệu nội bộ: Trường hợp tại công ty cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Nam
Authors: Mai, Thị Bích Ngọc
Nguyễn, Văn Thanh Trường
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.3 - tr.170-175 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285721
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28580
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S0320200170.pdf412.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.