Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28539
Title: Vai trò của văn phòng trong quá trình xây dựng thương hiệu của doanh nghiệp
Authors: Đặng, Văn Phong
Keywords: Tạp chí Công Thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công Thương - 2020 - no.2 - tr.213-218 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284964
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28539
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S022020213.pdf372.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.