Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27972
Title: CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN TÍN DỤNG THƯƠNG MẠI CỦA CÁC CÔNG TY NGÀNH THỰC PHẨM NIÊM YẾT TRÊN HOSE = THE FACTORS AFFECT ON TRADE CREDIT OF LISTED FOOD COMPANIES ON HOSE
Authors: Phạm, Xuân Quỳnh
Trần, Đức Tuấn
Keywords: Tạp chí Khoa học Kinh tế
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Kinh tế - 2020 - no.8(01)
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300589
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27972
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
48527-1477-152294-1-10-20200617.pdf792.07 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.