Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27972
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Xuân Quỳnh
dc.contributor.authorTrần, Đức Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T03:10:14Z-
dc.date.available2023-12-12T03:10:14Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300589en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27972-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kinh tế - 2020 - no.8(01)en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kinh tếen
dc.titleCÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN TÍN DỤNG THƯƠNG MẠI CỦA CÁC CÔNG TY NGÀNH THỰC PHẨM NIÊM YẾT TRÊN HOSE = THE FACTORS AFFECT ON TRADE CREDIT OF LISTED FOOD COMPANIES ON HOSEen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
48527-1477-152294-1-10-20200617.pdf792.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.