Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27886
Title: CÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN LÒNG TRUNG THÀNH CỦA KHÁCH HÀNG ĐỐI VỚI THƯƠNG HIỆU ĐIỆN THOẠI IPHONE TẠI THÀNH PHỐ HÀ NỘI = FACTORS AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR IPHONE BRAND IN HANOI CITY
Authors: Đỗ, Hải Hưng
Nguyễn, Thị Mai Hương
Keywords: Tạp chí Khoa học & Công nghệ
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Công nghệ - Đại học Công nghiệp Hà Nội - 2020 - no.56
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300766
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27886
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
49229-325-152913-1-10-20200721.pdf484.83 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

4
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.