Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Hải Hưng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:05:26Z-
dc.date.available2023-12-12T03:05:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300766en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27886-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Công nghệ - Đại học Công nghiệp Hà Nội - 2020 - no.56en
dc.subjectTạp chí Khoa học & Công nghệen
dc.titleCÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN LÒNG TRUNG THÀNH CỦA KHÁCH HÀNG ĐỐI VỚI THƯƠNG HIỆU ĐIỆN THOẠI IPHONE TẠI THÀNH PHỐ HÀ NỘI = FACTORS AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR IPHONE BRAND IN HANOI CITYen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 49229-325-152913-1-10-20200721.pdf
  • Size : 484,83 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.