Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26807
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Dung
dc.date.accessioned2023-12-12T02:53:26Z-
dc.date.available2023-12-12T02:53:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286239en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26807-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.10 - tr.272-275 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích vai trò của chiến lược marketing sản phẩm quốc tế trong thời kỳ hội nhập quốc tế tại Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102020272.pdf202.27 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.