Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Dung
dc.date.accessioned2023-12-12T02:53:26Z-
dc.date.available2023-12-12T02:53:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286239en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26807-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.10 - tr.272-275 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích vai trò của chiến lược marketing sản phẩm quốc tế trong thời kỳ hội nhập quốc tế tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102020272.pdf
  • Size : 202,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.